2 Haziran 2013 Pazar

2013-2015 Dönemi Yönetim Kurulu



18 Mart 2013 tarihinde yapılan genel kurul seçiminin ardından 2013-2015 yılları arasında hizmet verecek ASSITEJ Türkiye Merkezi yönetim kurulu üyeleri ve görev dağılımı şu şekilde belirlenmiştir:

Yönetim Kurulu Asıl Üyeleri:
1.      Başkan: Haluk YÜCE
2.      Başkan Yardımcısı: Bülent SEZGİN
3.      Sekreter: Doç. Dr. Ömer ADIGÜZEL
4.      Sayman: Semiha Aylin SARAÇ
5.      Üye:  Doç. Dr. Tülin SAĞLAM
6.      Üye: Mehmet Nurkut İLHAN
7.      Üye: Suna TURGUT
Yönetim Kurulu Yedek Üyeleri:
1.      Cihat YALÇINKAYA
2.      Bilge SERDAR
3.      Başak GÜRER
4.      Hanife SCHULTE
5.      Özgehan UŞTUK
6.      Firuze ENGİN
7.      Ali Nihat YAVŞAN
Denetleme Kurulu Asıl Üyeleri:
1.      Murat DEMİRBAŞ
2.      Burhan AKÇİN
3.      Marina YÜCE
Denetleme Kurulu Yedek Üyeleri:
1.      Özlem GÖKBULUT
2.      Zeki ÖZEN
3.      Hicran ÇALI
Yönetim Kurulumuz, yedek üyelerimizin de katılımı ile TOBB Ekonomi Üniversitesi bünyesinde bulunan TEPAV (Türkiye Ekonomik ve Politik Araştırmalar Vakfı) ofisinde çalışmalarına devam etmektedir.
ASSITEJ Türkiye Merkezi Yönetim Kurulu
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder